måndag 25 mars 2013

Only the dead fish follow the stream

Jaha då har man fått se en sida av fejsbooklivet som är ganska tråkig.....

Jag som är så go och gla kexchokla har ju i min enfald trott att Fejjan är en plats där man delar den del av sitt liv som man vill dela med andra, gamla klassisar, joppekompisar, släktingar och andra filurer men riktigt så är det ju inte......

Det finns nämligen de som använder mina inlägg på ett sätt som gör att jag får såna tröttefötter i huvet....så i torsdags blev det storstädning på FB och förhoppningsvis kan jag fortsätta att glädja omgivningen med bilder och filuringar om livet utan att någon ska behöva bry sej om en öl i baren!!

Funderingen om jag ska fortsätta blogga har naturligtvis kommit in i huvet, men jag har bestämt mej för att fortsätta och samtidigt ha en öppen blogg. Jag tycker det är kul med bloggen och hoppas att de som läser den i annat syfte lägger sin energi på nåt annat som att stoppa strumpor eller virka gardiner

Ja så var det med den saken

 

1 kommentar:

  1. Du måste fortsätta o blogga. Din blogg är ju den vettigaste jag läser..förutom Kissies blogg då förstås haha.
    Jag tog en storstädning på fejjan för ett tag sedan då en kommentar om att jag tog ett halvt glas vin på en söndag o la upp det. Fejjan är inget roligt forum om de ska aanvändas till nyfikenhet o skvaller. Ser fram mot kuliga inlägg både på fejjan o här :)! Kram

    SvaraRadera