onsdag 17 april 2013

Att vinna eller vinna

Jag har ju så klart alltid drömt om att stå på scen och ta emot publikens jubel och eftersom jag varken kan sjunga, dansa, spela teater eller nåt annat scenigt så har min enda förhoppning fått vara att

STÅ PÅ SCENVAGNEN PÅ TORGET I HÖRBY OCH FÅ EN GULDCHECK MED X ANTAL MILJONER AV RICKARD SJÖBERG I POSTKODLOTTERIET

men nu tycks ju även den lilla strimma av scenhopp ha gått förlorad eftersom det inte var 24271 som vann utan 242 nåt annat

Och nä, jag är inte avundsjuk, jag unnar verkligen dessa människor i Önneköpstrakten att vinna en massa pengar, jag har så jag klarar mej, det finns så mycket annat än pengar här i livet, hellre frisk och fattig än rik och sjuk, jag har en fantastisk familj med både små och stora filurer, pengar är ju inte allt här i livet bla bla bla bla....

Klart som korvaspa att man e litta avundsjuk för hur stor e chansen att det blir en ny grannyra i Luddeskogen...

Men vadå, jag har ju en tramserottis och det är ju inte alla som har de...

Och nu e de ju äntligen VÅR!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar