lördag 22 oktober 2011

Fredagsmys

Igår hade vi riktig fredagsmyskväll med Sjöstrandsdöttrarna och deras respektive.

Trerätters, öl och vin och godis och whisky gjorde kvällen till en toppenmyskväll,
det var bara Emmson som fattades

Idol var naturligtvis kvällens höjdpunkt och en konstig vadslagning gjorde att vi tjejer vann utan att vinna något, typiskt manligt att komma på nåt sånt
Vi kvinnor är ju mer ärliga liksom.....och pratar alltid klarspråk eller.....
Vi var i alla fall ense om att Amanda Fondell äger hela Idol och därför vill vi inte att hon vinner
hon kommer att bli mycket större stjärna om hon inte gör det
Oenigheten var ju om Olle eller Emil skulle åka ut, vi töser höll på Emil och pågarna på Olle och vi vann utan att vinna som sagt

Någon bild före eller under tiden blev det inte
dock
blev det en efterfestenbild




och till alla som nu säger
"kan inte de där ungarna hjälpa till att diska? "
så säger jag:
"jo, men när jag har kalajs så vill jag inte att folk ska diska, utan då ska vi umgås och mysa, och jag lovar att jag aldrig diskar när jag är hos dem, så det är liksom 1-1 när det gäller diskfrågan"
sen att det är lika bull varenda gång....det är en helt annan sak

Tjingeling, idag är det en "hållapinnartillmannendag" och i morgon kan det bli en "köratillByggMaxdag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar