söndag 2 oktober 2011

Önskelista

Eftersom jag har insett att jag kommer att fylla år och att det enda skälet till att inte göra det är att sitta i himlen och dingla med benen på ett moln, vilket är ett noll-alternativ så får jag väl ta tag i saken i god tid och börja önska mej paketinnehåll. När man fyller tjugetretti så är det ju enligt lag förbjudet att få sånt trams som hushållsmaskiner, städprylar, kastruller etc etc. Nä det ska vara personliga små ting och för att göra livet lättare för mina nära och kära så kommer min första önskelista här

Av kärleken önskar jag mej


Detta helt underbara halsband från Pandora, blev bara helt förälskad och det var helt enkelt gjort till mej. Är prövat tillsammans med mannen..........

Av alla andra önskar jag mej


mina Getthen Holm figurer som e såååå ljuvliga........finns en större variant oxå.........


pandoraberlocker i alla möjliga filurer

och så önskar jag mej säkert nåt mer som jag inte kommer på nu

och så önskar jag mej snälla barn
som jag gjort vartenda år och alltid fått

Tjingeling och nu menar jag inte att alla som läser min blogg måste handla paket till mej, det är bara de som känner sig tvingade av olika rutiga och randiga skäl
 
I morgon är det faktiskt en vanlig/ovanlig måndagdag, kan bli spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar