fredag 9 november 2012

Hopp hallera

Det har gått en hel vecka sen sist

Jag har sagt det innan och jag säger det igen

TIDEN GÅR SÅ JÄKLA SNABBT

Har det hänt nåt då???

Jepp

Vi har fått ännu en ny familjemedlem

Fråga mej inte hur det gick till men precis som med Doris så åkte vi iväg för att titta och kom hem med

EN HUSVAGN!!!!!

Ja jag säger bara en sak, i denna stugan vet man aldrig vilka familjemedlemmar man har när kvällen kommer.......

Och jag vet att jag säkert har uttryckt nån åsikt om husvagnsfolket som jag kanske får äta upp, men vi ska inte åka till Böda, vi ska inte ha säsongsplats i Åhus och ingen annanstans heller utan vi ska ha den som gäststuga och så ska vi åka iväg lite då och då med tramserottisen och bara mysa och om två år har vi antingen sålt den eller så sitter vi där med en splitterny värstinghusvagn på Fifth Avenue i Böda

Vem vet?????

1 kommentar:

  1. Gratis!!
    Jag skulle oxå vilja ha husvagn! Tycket det är såå mysigt att campa!
    Är säker på att ni kommer att få många, roliga minnen med er nya familjemedlem!!

    Kram!

    SvaraRadera