lördag 24 november 2012

Ooppss

I onsdags hade jag klänning

Jag har typ aldrig klänning och egentligen hade jag inte det i onsdags heller utan det är liksom mer en lång tunika typ för jag kan inte ha klänning, jag ser för djävlig ut helt enkelt.

Nåväl jag hade i alla fall typ en lång tunika (och byxor förstås) och det strutta jag omkring i hela fm utan att märka att

KLÄNNINGEN VAR UT OCH IN!!!!!!

Som tur är så ser klänningen nästan likadan ut på båda sidor så ingen hade ju lagt märke till det förrän någon såg tvättelappen......

Jaja kvickt in och vända klänningen och sen skrev jag det på Fejjan och gladde en massa andra och så blev det en gladonsdag :-)

På tal om det där med klänning och jag så kan jag ju nämna att jag en gång gick med klänningen nedstoppad i trosorna genom väntrummet på Lunds universitetssjukhus och kunde inte förstå varför det kändes så kallt om benen när jag kom ut.

Pinsamt, tja.....lite kanske ....det är många år sen men jag kan fortfarande inte förstå varför ingen kunde säga något....möjligtvis var alla 38 blinda och då finns det ju en vettig förklaring

Så dagens goda råd är:

Ser ni någon med klänningen nedstoppad i trosorna så säg till!!!

Ha en go lördag, själv är jag barnvakt och vaktar Neah som sover gott, rätt härligt att man måste vakta hela tiden......

 

2 kommentarer:

  1. Ett tag hade jag trosorna ut och in var och varannan dag! Ja, inte för dom var använda, så jag liksom var tvungen att vända dom ut och in - utan för att vi hade så förbenat mörkt i sovrummet att jag såg halv7 när jag klädde på mej på morgnarna!

    Låter MYSIGT att vakta bebis!!
    Snart är det min tur att vakta! Vi pratar dagar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men trosorna ser ju ingen eller det beror ju på hur kort klänning man har......det är jättemysigt att vakta babbis.... Rekommenderas!

      Radera