tisdag 29 november 2011

Att fylla år

Alltså visst är det härligt att fylla tjugetretti, inte för att jag gjort det än men det är ju på väg dit liksom
och alla vet det och gratulationerna har REDAN börjat droppa in
I JUST LOVE IT


Två !! tårtor
och



en biltvätt!!
Och det är 23 dagar kvar, shit va spännande detta är!!!
 
och en ny sak jag önskar mej


soldier to soldier armband från aagard, svart med hjärta
så fint
(tänk om ett sådant oxå ploppar ner i min brevlåda en dag)

Ha en bra morgondag för då är det en annan dag
en "22dagartillLenafyllertjugetretti"- dag

4 kommentarer:

  1. Sånt vill jag med ha.......hmm jag fyller ju faktiskt oxå snart år :))))))

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!
    I förskott då´rå... ;o)

    SvaraRadera
  3. Ja med, vi kan kanske få mängdrabatt????

    SvaraRadera
  4. Aha ni menar armbandet... Jag trodde ni ville ha biltvätten .... Knasig jag e..

    SvaraRadera