måndag 21 november 2011

Ledaren Lena

Ja det är inte ofta man får känna sig som "the leader of the world" men idag kändes det så när jag körde hem från en holians najsig eftermiddag med bästaste Lina i Lund

Jag ledde en jättelång kö genom alla kringelikrokar i Hurva och Rolsberga innan jag till slut kom ut på vägen till Höör fast jag trodde att jag skulle köra till Hörby.

Jag är alltså helt övertygad om att alla bilar som körde bakom mej tackade för den lugna och sansade färden genom kvällens mörker och helt plötsligt förstår jag innebörden av denna skylt

                                                                    

Undrar varför jag inte hade några bilar framför mej??????

Det var denna dag och i morgon är det en annan dag,
en "jagärsågladattjagintependlartillLund" dag :-)

1 kommentar:

  1. Säker på att det inte var "The leader of the Pack?" ;o)
    Vi har oxå kört där idag (mannen körde) och jag kan bara konstatera att jag nog inte vågar köra till sta´n själv nå´t mer. Jisses, vilka kringelikrokvägar och jag som ser så dåligt att läsa skyltar... :)

    SvaraRadera