söndag 17 juni 2012

Bröllop igen

För ganska länge sen fick vi en inbjudan till ett bröllop och i inbjudan stod det att toastmadame, det var ju jag, en liten kupp helt enkelt:-))

Nu gjorde det ju ingenting för jag tyckte att det var väl ingen fara, det skulle nog fixa sej

I fredags em började jag fundera på hur det skulle vara liksom......och det var lite sent ska jag säga.....men på cirkus två-tre timmar så hade jag fixat ihop det och utan att skryta så måste jag säga att jag tror att det höll hela vägen......:-)

Vem som gifte sej?

Jo det var min systerdotter Helen som gifte sej med sin Johan i deras underbara trädgård

Och vädret höll i sej, båda svara ja, tårarna flöda, maten och tårtan räckte och bröllopsvalsen missade jag :-)

Stort lycka till i framtiden, ni är så fina och goa:-))

1 kommentar:

  1. Du gjorde ditt jobb med Mvg!:)
    Tack allra bästaste Moster!

    KRAM från Oss!!!

    SvaraRadera