söndag 24 juni 2012

Viam inveniam aut faciam

När jag mitt i livet förlorade min första kärlek så bestämde jag mej för att göra tre saker innan jag dör

1. Lära mej köra med släp

2. Lära mej dricka öl

3. Göra en tatuering

Nu har det gått tio år och det enda som jag klarat av är nummer två, jag kan inte köra med släp och jag har inte tatuerat mej......kass e jag

Att jag inte kör med släp beror på att jag har en kärlek som kan det där med släp alltså känns det som onödigt kunnande just nu

Att jag inte är tatuerad beror på att jag är rädd att det ska göra så jävla ont jag inte vet någon bra tatuerare mer än Stina i Ystad och hon är ju säkert bokad till 2034.....

Och det är ju synd för nu vet jag mitt motiv....

Viam inveniam aut faciam

Jag ska finna en väg eller skapa den

Det tycker jag är ett bra citat som passar in på mitt sätt att tänka

Så nu är det bara en tatuerare som saknas.....och mod....i massor.....


 

2 kommentarer:

  1. Men du, så lätt kommer du inte undan!
    Finns massor med bra tatuerare!
    Min första tatuerare är tyvärr död, men när jag skulle göra nästa bokade jag tid i Höör - och är hur nöjd som helst!
    Så...försöka inte! ;o)

    SvaraRadera
  2. Men han har nog semester jättelänge o sen är han bokad jättelänge och sen har han semester igen.......och däremellan är han förkyld.....trist .......

    SvaraRadera