lördag 31 december 2011

Gott Nytt År

Ännu ett år i våra liv är slut och med det alla konstiga nyårslöften som togs inför 2011

Jag ska gå ner i vikt
                                          Jag ska sluta äta godis                                          
Jag ska planera veckomatsedel
Jag ska sluta handla en massa onödigt skrafs
Jag ska veckostäda varje torsdag
Jag ska ut och gå varenda dag
Jag ska sluta bry mej på allt jag inte har med att göra
           

   Inte ett enda löfte av dessa har infriats och kommer inte att göras under 2012 heller så jag struntar i alltihop
 och gör det jag vill, gitter och måste så får vi hoppas att det går att kombinera på nåt sätt

Nyårskort med fyrverkerier

Nu önskar jag mina bloggisvänner ett GOTT NYTT ÅR
Hoppas vi alla ett holians bra 2012 nu får
Lev livet efter vad ni vill och känner
Ta hand om varann och era goa vänner
Strunta i vad alla andra tycker om livet ni har
Så länge ni själva är lyckliga med vad ni gör med era dar
Stor kram från oss i Luddeskogen till er 
Hoppas vi nästa år återigen varandra ser



Och i morgon är det en ny helt annan dag - en nyårsdag :-)

1 kommentar: