söndag 1 januari 2012

Kört redan dag ett

Jag har faktiskt ett nyårslöfte eller rättare sagt hade för det sket sej redan från början

Jag har nämligen en egenskap som e rätt dryg - jag gör liksom aldrig nåt klart med en gång utan diskar lite, viker lite tvätt, stryker lite, äter lite choklad, bäddar en halv säng, dricker en halv kopp kaffe och så vidare. 
Ibland blir allt klart ändå, ibland inte, oftast inte.......
I alla fall så bestämde jag mej för att 120101 ändra på detta och det varade till 12,09 sen strunta jag i att ens försöka längre, så nu sitter jag här med mina halvkoppar kaffe, mer tvätt att vika, mer tvätt att stryka, mer choklad att äta osv.......

Det enda som funkade var disken som blev helt diskad av kärleken och sängen som blev helt bäddad av mej, framsteg ????? 
Nä tror inte det ;-)

Ska jag göra ett nytt försök??? 
Nä jag läser en bok istället:-)

God fortsättning på 2012 som kommer att bli ett positivt, skojsigt och spännande år 
och i morgon är det en annan dag - en återtilljobbetdag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar