söndag 29 januari 2012

Tösakalajs

 I fredags hade SVALA tösakalajs hos Annika med

 

KYCKLINGFONDUE 



det var så gott så, kom på att det var nog tio år sen sist fast att jag som många andra har en fonduegryta i nåt skåp nånstans, vi får väl se om den hoppar fram nångång? 


Med en flaska vin till blev det en perfekt middag och till efterrätt blev det en Gullirulle med grädde och blåbär.....mums.....Överraskning blev det oxå för mej, mina vänner hade ju kommit ihåg att jag fyllt år och jag fick paket och paket och paket och paket och paket och paket och en flaska LEVA vin ......jag blev så glad för jag hade inte ens tänkt en tanke på detta


kan man få bättre saker än detta??? Kinderchoklad, ljus med text, en flaska vin, en tokbok, en luftrenare med en hund och en med en korv, 

nä jag tvivlar på det, tokboken var ju liksom i:et under mittipricken, den ska jag ha mycket nytta av 

(en anledning till att köpa en ny väska för den måste ju hänga med mej hela tiden)



Tack allihop för en underbar kväll med hemligheter, skratt, allvar, tramserier och allt annat som tillhör våra tösakalajs och igår kändes de som att vi får ha eftermiddagskalajs nästa gång men den känslan gick över igen ....... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar