söndag 22 januari 2012

Promenad dialog

 Kärleken sa: Vi går till Bjevrödssdammarna

 Jag tänkte: Shit va långt, hur ska jag komma ur det här

 Kärleken sa: Nu går vi

 Jag tänkte: Jag dör!!!

 Jag sa: men kan vi inte gå i skogen istället (det blir ju inte så långt)

 Kärleken sa: Ok vilken väg tycker du vi ska ta?

 Jag sa: det kvittar, vi kan gå rakt fram ( där har vi aldrig gått men det blir nog en kort lagom runda)

Och:

Hade vi gått till Bjevrödsdammarna så hade vi gått betydligt kortare sträcka 

Jag var jäkligt glad för att jag hade ajfjånen med så att jag kunde se var vi befann oss till slut

Men promenad blev det, två timmar tog det, helt underbart väder var det och vi kom ju hem igen

Och det är väl klart att Dorisen var med

Tjingeling i morgon är det till 100% en "Lenaharjäklaontibenendag"


 

1 kommentar:

  1. Vänta bara tills imorgon, då kan du snacka om ont i benen ;-)

    SvaraRadera