fredag 13 januari 2012

Tårar i tv

Äntligen är mitt favvisprogram tillbaka 

SVERIGES MÄSTERKOCK (i tårar)

Jag bara älskar detta program där tårarna flödar oavsett om de skalar lök eller inte

De gråter för att 
de åker ut 
de får stanna kvar
nån annan åker ut
nån annan får stanna kvar
maten är för salt eller inte har nåt salt alls
muffinsen är oklara
kycklingen är torr
kycklingen är rå
osv osv.....

Ja de gråter för allting och det är ju så härligt med mat och känslor 

Varför grät jag inte en skvätt över min råa griljerade julskinka?????
Det hade kanske känts lite lättare då .
........att kasta den i soptunnan...


5 kommentarer:

  1. Tror att förklaringen till varför du ej grät ang. din julskinka var för att det ej sändes på TV. De gråter för att det ska bli "BRA TV"
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska jag tvsända min nästa jul :-)

      Radera
  2. eller för att du stått och lagat egna hamburgare + bröd och dina barn inte kunde äta de? men så snälla som vi är sa vi inget förrän efteråt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det traumat glömmer jag aldrig men jag kan fortfarande känna smaken av hur det smakade när jag gjorde det på hemkunskapen i åttan.....och så blev det så förbannat oätligt när jag gjorde det hemma.....stackars er men ni slapp väl äta det????

      Radera
    2. haha du gjorde vad du kunde i alla fall. :) vi slapp nog, tror du själv inte heller tyckte om de så mycket..

      Radera