söndag 8 januari 2012

Ändrat teckensnitt

En av mina 4,5 läsare gjorde mej uppmärksam på att jag hade valt ett skitjobbigt teckensnitt och jag fattade absolut ingenting....
men så gick jag in via datorn och tittade och då visar det sig att det jag ser när jag bloggar från paddan inte ser ut som det på datorn.....
kneppo tycker jag men nu är det fixat.....
tror jag...
för naturligtvis vill jag att alla mina 4,5 läsare ska fortsätta att läsa min blogg

Tack Miss Juni, nu får du önska dej nåt annat av tomten,
 detta räknades inte :-)


2 kommentarer:

  1. Hahaha!!

    Tack söta du!!
    Jag blev JÄTTEGLAD när jag kom in, och förstod att...det är inte jag som börjar bli gammal och trång...närsynt - utan det hade verkligen med typsnittet att göra! För nu kan jag läsa allt! Plättlätt dessutom!

    You made my day!! =)
    (Var det jag som var den halva läsaren??)

    SvaraRadera
  2. Nu är det bara kommentarerna som är snudd på oläsliga, men det kan jag leva med.. ;o)

    God fortsättning på bloggandet!

    Kram!

    SvaraRadera