fredag 24 februari 2012

Ibland

 

Ibland blir det inte som man tänkt

Ibland tar motivationen och engagemanget slut

Ibland får man inse att det finns viktigare saker än att prestera

Ibland måste man prioritera det man trodde var minst viktigt

Ibland så får kroppen bestämma - om än lite motvilligt....

Ibland känns det lite tyngre att andas och blodtrycket stiger

Ibland är det lite extra kämpigt

MEN...........

Jag vet att det går över....

 

 

I morgon är det en annan dag - en " viskapåMelodifestivaldag"

 

 

2 kommentarer:

  1. Oj! Här var det nytt & fint inne!!
    Tjusigt värre!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta är ju mer som jag just nu i alla fall, det där rosa bladdret var ju inte jag eller kanske så var det jag just då, äh jag vete sjutton men nu är detta jag så får vi se vad det blir nästa gång
      Tjingeling

      Radera