söndag 29 april 2012

Butik Älva har öppnat

Det var en gång...en tjeja som hade en dröm...i många år drömde hon om att starta en egen butik med lite av varje
och igår var det dags för drömmen att bli sann
Butik Älva öppnade och jag var där!!!


Så mysigt och så finurligt och så rogivande var det säkert tills jag studsa in och spred stressen överallt för jag skulle ju vidare på kalas och det kändes lite kört med tidsperspektivet
( när jag kom hem så hade kalajset flyttats fram en timme och kärleken hade ju ringt på min som vanligt avstängda telefon)
Butiken är i alla fall helt underbar, jag hittade en present och här är lite mer bilder och en länk till hemsidan om ni vill handla eller titta eller fika!!

Nästa gång ska jag ta igen det där med tiden och sitta där hela dan!!


1 kommentar:

  1. Vi hade det rätt så mysigt och finurligt, även se´n du kom farandes in som en virvelvind oxå!
    TACK kära du för blomman! Jag blev så glad!
    Och tack för ett fint blogginlägg! Vilken reklamkupp! =)
    Kram!

    SvaraRadera