fredag 13 april 2012

Övertid

Vissa saker går inte att få in i min hjärna och en av dem är den här förbenade övertiden...

Ska det vara fyllnad, enkel eller kval??

Jag läser Allmänna bestämmelser och sliter mitt hår och svettas och gråter över detta fenomen som är världens största mysterium eller rättare sagt VAR världens största mysterium för idag slet jag med min hjärna i en timme och löste fem övertidsproblem som jag sedan visade för den bästa övertidsproblemlösaren som finns

och

jag hade alla rätt och fick min första övertidsproblemlösarguldstjärna


Detta firas nu med ett glas rött så får vi se nästa gång om det är nåt som fastnat för gott eller om det möjligtvis bara var min turdag såhär fredagen den trettonde

GO HELG PÅ ER :-))

2 kommentarer:

  1. Om alla går hem i tid så slipper vi övertidsproblemen!! Så var det löst ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är absolut den bästa lösningen, vi inför detta från o med måndag och om någon SKULLE jobba över så får de göra det ideellt. Klart :-))

      Radera