söndag 15 april 2012

Granatäpple......

Granatäpple är så gott fast rätt pilligt att äta. I fredags var vi på City Gross och där fanns så fina granatäpple så det blev ju inköp av ett sådant

och

vilken tur att jag bara tog ett och inte två eller tre

34,85 kostade det, hur tänkte jag egentligen när jag såg att kilopriset var 119,00 ???

Antagligen inte alls....så nu sitter jag och tittar på mitt äpple och tänker att jag borde spara det till ett kalajstillfälle men då har det antagligen hunnit ruttna så det får bli en granatäpplefruktstund i Luddeskogen i eftermiddag

Ha en trevlig söndag :-))


1 kommentar:

  1. Granatäpplejuice. Forskning visar att ca 5 dl osötad Granatäpplejuice/dag sänker både stress och blodtyck på mindre än en vecka om man undviker läsk, vanlig juice, söta drycker, mjölk, kaffe och vin.

    SvaraRadera