lördag 21 april 2012

Veckan som gått

Har det hänt nåt egentligen??

Måndag: möte i en annan kommun och som vanligt på möte i andra kommuner så gick det mycket tid till ickefungerandeteknik, rätt drygt tycker jag....sen var det fölsekalajs hos svärsonen som fylla lite år och där fungerade tekniken och vi fick se ett dejligt bildspel med apfin musik från deras Londonresa


Tisdag: möte i min egen kommun med fungerande teknik, en helt vanlig dag som avslutades med ett lotteri på denna hund


alla som kommenterade på Facebook fick varsin lott och eftersom jag oxå kommenterade så fick jag oxå en lott och vann tramserottisen Doris

Onsdag: morgonmys med tramserottisen gjorde att jag var väldigt glad över att jag vann henne, allt tisdagstrams var bara glömt, en helt vanlig dag på jobbet med lite utbildning/information på em. En helt vanlig kväll med mat, vila och tramserottisskogsrunda avslutade dagen

Torsdag: intervju om kvinnligt/manligt ledarskap på fm av två högskolestuderande, väldigt intressant, ska bli kul att läsa det sen. Skulle egentligen sluta tidigt men upptäckte en fel lön och fick ägna em till att försöka rätta till det hela. En förmodad genväg blev till en senväg och jag blev ganska illiterad på mej själv, löste det dock med en medelväg och lärde mej lite till på köpet, trött som en nöt, hem, mat, vila och tramserottisskogsrunda

Fredag: möte med förvaltningschef och IT representant angående Time Care Pool för skola och barnomsorg, verkade positivt så nu bara hoppas vi......att vår plan blir verklighet, en runda till stora staden Eslöv tog all energi så det blev middag och mjukglass på Hardys och sen blev det paltkoma i två timmar.........tramserottisskogsrunda och lite slötittande på Let's Dance

Och hur har det gått med bygget??

Jo där har kärleken tillbringat sin tid på kvällarna


och det händer en hel del, och stort blir det.....

Och idag är det lördag och idag får Lisa veckans nalle


för att hon är bäst och jäkligt vacker, sen får fotofirman själv dras med sina problem angående tesen om skönhet

Läs artikeln här om ni är nyfikna på " tesen om skönhet"

Go lördag på er alla :-))






1 kommentar:

  1. Jag håller med!
    Hon jobbade "hos mej" när jag hade bemanningen tidigare, och jag tycker hon ser så jäkla bra ut!
    Så...vilken chock att få tillbaks ett redigerat kort, där någon gjort om en?! Helt galet!
    Skulle jag fotat mej...hade dom då tagit bort X antal kg på magen & rumpan?? Det är ju så här jag ser ut?! Take it - or leave it. Liksom.

    Tufft och modigt av henne att gå till pressen, tycker jag! Heja, heja!!

    SvaraRadera