lördag 28 juli 2012

Loppis i Askeröd

Idag har vi varit på loppis i Askeröd och vi var där innan de öppnade, vi stod i folkmassan och såg hur folk lite sådär käckt tog sig längre och längre fram med mål att stå vid målet.

Fem sekunder innan klockan slog tolv så räknade man ner, fem, fyra, tre, två, ett.......fotbollsmålet rullades undan och folket rusade in....rätt kul att se faktiskt...

Där var mycket folk och mycket grejer men lite för mycket folk för min del, jag gillar mest det där lilla småpjumset och där fanns det liksom inte en chans att ta sig fram

Nåväl, jag fick fatt på en tomte som jag tror är likadan som en jag redan har och jag vill ha två och en tavla som kommer att bli jättefin i gäststugan så jag är helt nöjd med vårt loppisbesök, men nån superloppismänniska blir jag nog aldrig...men vad gör det, jag kan ju bli nåt annat....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar