onsdag 25 juli 2012

Sommar och värme

Det där med sommar och värme är absolut inte min bästa kombo och jag säger det till och med

Jag deppar ihop på dagarna när solen e uppe i typ 25-30 garder och bara längtar tills att det blir kväll så jag kan bli människa igen

Åk till havet då människa!!

Nä för jag tål inte sol, jag bränner mej skitlätt, jag får soleksem och kliar ihjäl mej och sen är deppet ett dygnetruntfenomen och ovanpå alltihop så vill jag inte bada!!!

Ja jag är en riktig surkärring när det gäller sol+värme

Men när sen kvällen kommer och det grillas nåt gott och dricks nåt gott och luften går att andas igen då är jag återigen happyLena

och som alla vet så är ju de här äckelpäckelvarmdagarna inte så jättemånga varje år så jag ska säkert överleva 2012 oxå!!

 

2 kommentarer:

  1. Kan bara konstatera att du skulle haft min semester - och jag din!!
    Jag som deppar ihop när det är gråväder, och bara ÄLSKAR sol & värme! :)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är inte ensam om den tanken, många vill byta så jag känner att det blir lite klöddigt så jag behåller min ledighet och hoppas på lite svalare väder, dock utan regn!!
      Kram på dej

      Radera