fredag 20 juli 2012

Semester

Regnet öser ner i Luddewood men just nu känns det som om det kvittar för jag har gått på

SEMESTER!!

I tre veckor ska jag sova länge, bara göra det jag vill (?), äta och dricka gott, glo på dåliga TV program, plocka bär o kantareller, springa en mil varje kväll, storstäda, styrketräna, läsa fransk skönlitteratur på tyska, koka saft, lägga in gurkor,åka till Ullared, sortera och tömma en massa förråd, putsa fönster, sy gardiner, gossa med gummibarnbarnen, sticka en babbiskofta, städa min byrå och en massa annat smått och gott

Ni som känner mej vet säkert vad som är sant och vad som är lite hittepå av ovanstående påstående och ni andra kan ju fortsätta tro att jag är sådär sjukt effektiv på semestern!!

OCH

för första gången på åtta år så har jag ingen dator med hem, ingen telefon med hem och ska inte gå in och fixa fakturor eller nåt annat skrafsemojs utan jag ska bara vara

LEDIG

OCH

SOLEN ÄR PÅ

VÄG

1 kommentar:

  1. Ha en underbar semester! Tänk så mycket man hinner med när vi slipper sol och värme ;) Skämt åsido....Det som gäller är att koppla av på sitt eget sätt. Kram, Ewa

    SvaraRadera