måndag 22 oktober 2012

Saknar min jobbekompis

I fredags slutade min kollega och fd chef jobba hos oss

Vi har hängt i tio år på olika sätt, ibland ofta, ibland mindre ofta, ibland har hon fått mej gallfebrig men oftast har vi bara haft kul, hon har lärt mej mycket, vi har delat hemligheter och även som alla andra snackat lite skit ibland...vi har fikat frukost ihop med kaffe och chokelabullar men även ätit mer sofistikerade frukostar och luncher, vi har strosat i Stockholm och förundrats över allt fint på Hötorget, vi har delat åsikter och tyckt totalt olika men still be friends ändå....

Det är klart som attan att jag saknar henne men offkårs hoppas jag absolut att hon kommer att trivas på sitt nya jobb och naturligtvis blev jag kanonglad över det hon lämnade kvar hos mej

Sin anti-irritations fillelur och FYRA kak-kuponger!!!!!!!

You make my future and I never forget you

GOOD LUCK :-))

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar