fredag 19 oktober 2012

Tiden går så in i attans fort

Och så är det då fredag igen

Och jag har absolut ingen aning om var denna vecka tagit vägen!!!!

Den skulle behöva vara lite längre med tanke på mina attgörasaker på jobbet men det ska väl fixa sej det oxå

En himla bra sak med vårt nya kommunhus är alla larm in och ut och hit och dit som gör det himla svårt för såna som jag att jobba länge på kvällar och helger, en mening till med finbygget!!

Förra veckan hade vi förresten City Gross matlådda (här hemma alltså), denna vecka har vi inte haft matlåda och genast inser man den faktiska skillnaden

Förra veckan var det lugnt och skönt på handla och äta fronten, denna vecka har jag stressat runt och handlat lite varje dag och ingen koll, badboll på nånting

Förra veckan åt vi lite kuligare mat som thaifisk och rosmarinkyckling, denna vecka blev det fläskpannkaka och färdigpyttipanna

Förra veckan var alltså bättre än denna så helt klart blir det

FEM TRAMSEROTTISAR AV FEM MÖJLIGA FÖR CITY GROSS LÅDDAN!!

Go helg alla ni som säkert struntar totalt i mina recensioner av allehanda slag

och

Go helg på alla ni andra två oxå

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå upptäckt färdigpytt-i-pannan! Det tog 42 år, men den som väntar på nå´t gott... ;o)

    SvaraRadera
  2. Jag igen.
    Tummen upp för City Gross lådan, alltså?
    Har en kollega som oxå hämtar en matlåda där, och de tycker den är bättre än Linas! (Som vi provade i ett par veckor).

    Tål att fundera på. Ska ta upp det på nästa familjeråd... ;o)

    SvaraRadera