onsdag 13 november 2013

De små sakerna i livet

Jag blir så glad över de där små oväntade finurliga sakerna här i livet som man inte alltid förväntar sej

Som igår när jag hade sällskap in på jobbet av kommunchefen som öppnade dörrarna för mej och önskade mej en bra dag på jobbet....då kan man ju bara gå in för att ha en bra dag på jobbet

Eller som idag när jag fick en chokladbolle bara sådär och jag blev både glad och plötsligt friskare från min förkylning

Jag har ju även blivit så glad över alla positiva kommentarer över att min blogg e tillbaka och att så många väntar på årets höjdpunkt med spänning

ADVENTSKALENDERN!!

och i år handlar det inte om chokelatomtar eller julänglar utan om ...............!!!

Nä den handlar inte om sparkstöttingar men jag tänkte pigga upp er med en vinterbild

(och nu tänkte jag på tramserottisen som älskade leka med snö.....)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar