torsdag 21 november 2013

Mig äger ingen

I söndags asade jag häcken ur soffan för jag var nämligen bjuden på bio!!!

Eftersom jag blev bjuden på bio och godis (shit vilken megapåse det blev, varade i hela fyra dagar) så bjöd jag på middag på Spisen

Teriyakimarinerad lax...mumselibums säger jag bara (varför äter man alltid samma mat eller är det bara jag??)

Filmen vi såg var som rubriken säger

med Mikael Persbrandt (e han sexig eller e han inte??) i huvudrollen

och

var den eller var den inte??

Jag har funderat ett tag och jag kan faktiskt inte svara men jag tror att den var...ganska bra, det beror nog på vilken apa man går och bär på....

Och som vanligt avslutades filmen med en liten tår fast vi trodde att det skulle hålla hela vägen ut...

Fina mellis och lillis efter filmen

och så här fint var det på Saluhallen (synd där var stängt)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar