torsdag 14 november 2013

Vilken bra dag det blev

Idag hade vi studiebesök från Sölvesborgs kommun och jag hade som vanligt haft god framförhållning och förberett en powerpoint i går kväll framför Bonde söker fru....

Klar blev jag ju inte så det blev till att hoppas på en lugn morgon i morse för att få lite fason på det hela och tur var väl det för när jag öppna upp pointen så stod det

Simrishamn

131113

Inte ett rätt av två.......

Nåväl 09,30 var vi färdiga och hade dukat upp med frallor, kaffe och lite sockerkickskakor och sju pigga, glada och positiva människor kom på besök

Och inte för att vara sån MEN det blev så lyckat och de var så nöjda med allt från bemötandet i telefon till mottagandet och presentationen och det kändes så förbaskat bra...wiiihooo!!!

Jag bara älskar att berätta om vår verksamhet för andra roliga kommuner!!!

OCH när de skulle gå så fick vi


presenter!!!

En påse te och en almanacka med jättefina bilder från Sölvesborg

Vi blev så glada och så var denna dagen en god dag!!

Skitbra jobbat mina kolleger:-)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar