tisdag 21 augusti 2012

Dagens premiärer

Tisdagens TV-kväll är lika patetisk som måndagens........

Först Danspalatset Playa del Sol.....

Det finns mycket jag förstår här i livet, det jag inte förstår försöker jag förstå men här är det ganska kört

Varför åker man 80 gånger till Playa del Ingles, äter svensk mat, träffar andra svenskar, dricker svenska drinkar, dansar till svenska dansband etc etc etc???

Sorry det går inte in i min hjärna......

Sen blev det äntligen dax för Gunilla Persson och resten av puckoladys i

Och helt ärligt förstår jag inte detta heller men det är ju fantastiskt att se dessa vuxna kvinnor spela dumdumma, för det måste väl vara så att de spelar???

Absolut bäst är Gunilla Persson som totalt saknar insikt om både sej själv och andra och hänger sej fast i programmet trots att hon icke kan ha missat att alla tycker att hon är megabullehemsk......

Nåväl naturligtvis är det så att det är helt valfritt att titta på skiten men jag hade liksom inget att göra i kväll (=jag gitte inte göra nåt i kväll), inget att blogga om heller så då blev det såhär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar