torsdag 2 augusti 2012

Ett års gille

Idag fyller min blogg

I ett år har vi hängt med varann och haft jäkligt skoj det mesta av tiden

Många har läst, en del har kommenterat här, andra har kommenterat på andra sätt, ingen har varit negativ (inte vad jag vet i alla fall, då kan man ju strunta i att läsa den och det gör man säkert oxå)

och naturligtvis ska detta firas men vi väntar tills i morgon......

och bloggen och jag har kommit överens om att fortsätta vårt samarbete och hoppas offkårs att ni hänger med nästa år oxå

HURRA HURRA HURRA!!!

 

 

3 kommentarer:

  1. Grattis Bloggen & Grattis Lena i Luddanskogen!!

    Offkårs hänger jag med...skulle väl aldrig våga annat!

    Önskar dej en finfin lördag!

    SvaraRadera
  2. & en sak till.
    Om jag fick bestämma, då skulle du fira 1-årsdagen med att ta bort den j-a förbaskade verifieringen!!!
    För den är sååå dryyyg!!
    Och inte helt enkelt för en kvinna om kommit upp i åren lite, att försöka lista ut vad där egentligen står...väldigt krypiskt är det många gånger.

    Men som sagt. Nu önskar jag dej bara en alldeles lagom solig och fin lördag! =)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fillurat på detta och hoppas jag lyckats :-))

      Radera