onsdag 19 september 2012

Bonde söker ensam mamma

Jag brukar försöka förstå det mesta men ibland tar det stopp

Ensam mamma söker och bonde söker fru är två program som jag har så svårt att låta bli att se samtidigt som jag avskyr upplägget

Alltså ett gäng killar flyttar in hos mej, jag testar dem en och en, ser hur de funkar med mina barn, mina dammråttor, mina fastrar och mostrar och mina vänner. De städar mitt hem, tvättar min bil, jag dejtar och kysser dem hejvilt, sätter betyg på dem, röstar ut dem för att de inte "passar mina krav", när de är två kvar asar jag med dem på semester och testar dem lite till och sen väljer jag den som ska bli mannen i mitt liv, tjoho och så får den andre dra hem själv........bonde söker fru är likadant fast lite tvärtom, där flyttar ett gäng kvinnor in hos en självgod bonde som testar av dem en efter en........

Ja jag vet att det är frivilligt att titta och att alla kvinnor och män är med frivilligt men ändå......

Tack gode Gud att jag inte fick för mej att vara med i ensam mamma söker.............eller bonde söker fru.........

Jag fann ju en kärlek ändå

och nu får jag den av två

tramserottisen ser megakonstig ut

låssas att hon e helt megaslut

fotografen borde gå på kurs en da

och lära sej hur man en tramserottisbild ska ta

Tjingeling, i morgon är det en smurfrolig dag :))

1 kommentar:

  1. Hi, här är en till! Som tittar på BÅDE Bönderna och Mammorna. Fast jag skäms (å deras vägnar) ibland så jag håller på att krypa ur soffan.
    Årets mamma jag retar ihjäl mej på, är hon från Svedala! Hon borde gått ut med att hon vill lega i bigami...helst ett helt harem. För mej känns det HELT suspekt att hålla på att kyssa än den ene - än den andra - framför ögonen på övriga killar...de gillar läget, för va fasen ska dom göra. Men jag undrar vad de har för känsla när de åker hem igen...Va fasen var det här för en märklig sommar egentligen?? För det är ju inte något de flesta av oss är vana vid.
    Att försöka linda in Kvinnan kring sitt lill-finger, försöka flirta och "få till det" - samtidigt som ett helt gäng rivaler ska göra precis samma sak. Nä, förnedringsTV är vad det är. (Och ändå sitter jag där...)

    Roligaste i Bonde-programmet var ju när Landskrona-bonden såg helt chockad ut när han såg "sina" flickor, och vinkade lite avmätt på dom...oxå visade det sig att det var inte hans flickor, utan den andre stel-som-en-pinnes flickor! Mohahahah!! Kvällens bästa!!
    Oxå kan jag inte hjälpa det, men jag stendiggar kamelbonden!! Inte för att jag någonsin skulle kunna dela säng med någon sådan skäggig gubbe, men ändå...han är helt underbart varm och mysig, tycker jag!

    Skön smurfig fredag på dej, kära vän!

    SvaraRadera