måndag 24 september 2012

Virkade svanar

När min syster fyllade år för "några år" sedan så "önskade" hon sej virkade svanar och vad gör man inte för sin älskade storasis....jo man virkar ju naturligtvis svanar till henne, jag tror jag virkade minst tre......eller fyra....

Helt plötsligt försvann svanarna från hennes bokhylla och det visade sig att hon hade KASTAT dem för att de var dammiga....????

Det finns väl alternativ .....tvätta dem, rysta dem, dutta med en blommespruta mm.....

Nä då KASTAR man dem....

Jag har googlat efter mönster till de virkade svanarna för naturligtvis vill hon ju ha nya men icke funnit någonting

men...

idag hittade jag ÄNTLIGEN mina älskade virkadesvanarbeskrivningar


TJOHO STORASIS NU KOMMER DET SNART NYA!!!

 

1 kommentar:

  1. Vilken tidning är det du utgår från?
    Jag hittar inga mönster på virkade svanar.

    SvaraRadera