lördag 15 september 2012

Flodisar och lite annat

Jaha så ha det hippsan hoppsan gått en vecka utan ett enda blogginlägg men dels har jag haft dåligt med tid och dels har jag haft många flodisar som krävt energi....

En flodis är en sån där sak som ligger och stör harmonin i själen, alltså nånting som man måste göra fast man tycker att det känns sådär eller nåt man oroar sej för eller nåt annat liknande....och .....när väl alla flodisar är över så kommer det alltid nya....

Veckan som gått har inte bara varit flodisar utan även en kommunhusfest som blev mycket lyckad och trevlig

Lite lekar, god mat och superb efterrätt (made by Ekströms&Favoritmy) och trevliga kolleger gjorde kvällen kanon:))

Denna lek var jag domare över, plocka M&M med pinnar från tallrik till glas på två minuter

Jag har även hunnit med att lära mej självscanna på City Gross - fantastiskt bra, lunsat med Hannah o Andreas, tittat på babbisens nybäddade säng och vagn, träffat Johnny Hansen på Willys, varit på 70 årsuppvaktning, haft studiebesök från Östra Göinge och sist men inte minst så var det tjejkväll på Hulta igår kväll

Vi pussa hästar, drack champagne, åt skaldjur, skratta, kela med katter och hundar, åt glass, chips, nötter och chokelad!!

Vad vi pratade om?

What say's in Hulta stays in Hulta!!!

Och en av kvällens häftigaste grejer var när jag fick sabrera champagnen

What a feeling

Stort tack till alla på Hulta för en fantastisk kväll, och extra tack till den fantastiska värdinnan

Lördagen blev inte riktigt som det var tänkt men det är väl det som är lite meningen med livet

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar