måndag 3 september 2012

Måndag igen .........

Så är det då måndag igen......och vipsan sa så är det snart fredag....

När man var typ liten så var dagarna så långa, det var helg jättelänge och var det måndag så var det måndag länge innan det blev tisdag

Nu bara vipsar det till så är det kväller fast det precis var morgon

Fortsätter det såhär är jag snart pensionär, hujeda mej för det. Idag var det en pensionsexpertissa på jobbet och tyvärr fattade jag inte ett dugg mer efter hennes monolog än vad jag gjort innan. Jag har ju alltid inbillat mej att jag ska vinna 163 miljoner på Lotto och därför skippat alla funderingar på pensionssaker men idag fick jag en tanke i mitt huvud

Tänk om jag inte vinner......då blir det rätt kasst för min del, det blir till att tugga mossa i Luddeskogen eller att flytta hem till nåt barn....ja det kanske skulle vara på tiden med lite pensionsrådgivning......

Eller så blir man en tramserottis och vips är alla eventuella pensionsbekymmer bara borta!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar