tisdag 20 september 2011

Äntligen nytt kontor


Äntligen var det då dags att flytta in i vårt nya kommunhus

Många tycker det är fult, liknar en låda, en bunker osv men jag gillar det och jag tror det blir apbra!!

Och efter 10 månader i kontorslandskap så kan man äntligen stänga dörren och vara lite ifred, det är gott, visserligen har vi inte fått några balsalar att jobba i men vem fanken ska dansa vals på jobbet??


Med två stora skärmar blev det inte så mycket plats över men det kvittar
 tänk att få höj och sänkbart skrivbord....
och på andra väggen har jag ett skåp med hyllor för alla mina pärmar
och nödvändiga och icke nödvändiga pryttlar

Naturligtvis finns det vissa minusposter oxå
kaffemaskinen är inte inkopplad (men vi har vatten, både kolsyrat och icke)
kafeét har inte öppnat
vi har inga lampor
det bor ett troll i lampan på toaletten (jisses va han låter)
alla fönster går inte att öppna
alla möbler och pryttlar är inte på plats
men
vad gör det

JAG HAR FÅTT ETT EGET KONTOR!!

Och i morgon är det en annan dag -  en första halvsjumorgonpånyakommunhusetdag

2 kommentarer:

  1. Vilken lyx!!
    Och granne med farbror Blå...
    Män i uniform...på arbetstid...suck... ;o)

    SvaraRadera
  2. Japp fast di blåe lyser med sin frånvaro än så länge men man får kanske hitta på nåt hyss;-)

    SvaraRadera