måndag 26 september 2011

En lördag med migrän, Bikeman och Julakort

Jaha så var det då i lördags som vi skulle ha en mysig dag i Helsingborg, trodde jag alltså men min dag började redan kl 04,30 med migrän, visserligen en lajtmodell men ändå.......Ja ja en Sjöstrand ger sig aldrig så det blev till att klina lite mascara på ögonen och sen iväg. Strax innan Landskrona kom jag på att vi hade missat att äta frukost......ingen fara sa kärleken, vi stannar i Glumslövs backar.....och det gjorde vi

Jag fattar inte varför jag alltid tänker på Psychofilmen när vi stannar nånstans.......



Tror att stället hette Milstolpen och vi var de enda gästerna, vilket jag kunde förstå när vi senare traskade in på en mycket  fräschare mack som låg bredvid. Så om ni stannar där så ska ni lätt käka frulle på macken istället
Nåja, huvudvärken satt som en stålborste i huvudet när färden gick vidare till


Bikeman är en affär där kärleken fann två nya kvinnor som han gick och log mot
Kvinna nummer ett


och kvinna nummer två:


Om och vilken det blir får jag återkomma till

Som tur var höll huvudvärken mitt huvud i ett stålgrepp så kärleken slapp Väla vilket jag inte tror han var ledsen över för han hade ju en helt annan idé, en tur till Lund och Nova Jula och äntligen är jag vuxen på riktigt


JAG FICK ETT EGET JULACLUBSKORT OCH 10% PÅ EN VÄRMEPUMP

Tjingeling, i morgon är det en annan dag, då tar vi nya tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar