söndag 11 september 2011

Lena har en plan

Nu har denna kvinna bestämt sig för att börja läsa en liten distanskurs igen, jag har helt enkelt alldeles för mycket fritid :-)
Så jag gick in på studera.nu och sökte på rekrytering och fann följande
Rekrytering och urval av personal
Företagsekonomi, Personal och Ekonomi
Strategiskt Personalarbete
Ren och renskötsel



Plötsligt var det inte lika enkelt....hur väljer man här?? Efter rådgivning med mej själv kom jag fram till att det får bli ren och renskötsel....dock insåg jag efter en stund det ringa värdet av denna utbildning om man vill arbeta med bemanningssystem och personalfrågor
Så nu följer jag personalchefens råd och söker Strategiskt Personalarbete
Längtar redan........

Men kanske det hade varit fräckare att bli rensköterska??
Jojka omkring bland bergen i Norrland och kasta lasso??


Tjingeling i morgon är det en annan dag, maybe en renskötaredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar