onsdag 7 september 2011

Jag har verkligen kämpat.....


Jag har en stor passion här i livet och det är mina svenska deckare i pocket, jag läser allt som finns och bara myser när paketen från AdLibris anländer

Min kära storis tycker att jag är lite töntig som inte kan läsa nåt annat och därför köpte hon denna lite mer sofistikerade pocketboken för att jag skulle bli lite mer kultiverad
och jag har verkligen kämpat mej igenom den...
en hel månad har det tagit....
jag började till och med smygläsa en annan pocket....
men nu är det klart!!!!

Och det fanns faktiskt en liten liten twist på slutet
men de andra 522 sidorna handlade endast om
ett hus
två kvinnor
två män
och ett hembiträde
that´s it typ

och nu ska storis få läsa den så ska vi jämföra våra kultiverade sidor sen
och under tiden sätter jag tänderna i


Tjingeling därute i världen
i morgon är det en annan dag - kanske helt enkelt en pocketdag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar