måndag 5 september 2011

Torktrumleproblemlösare

Nu har jag äntligen löst problemet med min nästan nya torktrumlare (jag vet att det inte heter så...) och jag vet inte riktigt hur jag ställer mej till detta.....jag menar...hur vet man att det finns en liten låda som ska sköljas en gång i månaden om ingen säger något.....nu vet jag ju inte om han som sålde den gjorde det men ett bra tips hade ju varit om han hade ringt efter typ en månad och sagt

 "Hej Lena, du glömmer inte att skölja den lilla lådan längst ner på torktrumlaren, det ska du göra en gång i månaden, om du vill kan du prenumerera på ett sköljalillalådansms som skickas kostnadsfritt en gång i månaden, Hejdå Lena"

Om jag nångång ska ha en torktrumleaffär så ska jag göra så.....för det var inte så kul att skölja lillalådan efter nästan ett år.......
Bilden är redigerad om någon tycker det är lika äckligt som jag


Allting löser sig och i morgon är det en annan dag - en mötesdag
Tjingeling

2 kommentarer: