lördag 27 augusti 2011

Kalajspingla??




Jag vet inte vad det beror på men någon kalajspingla blir jag nog aldrig
Det är inte det att jag inte gillar att kalajsa men det tar ju typ 72 timmar innan jag får alla kroppsdelar på rätt plats efter kalajsen
Tur det inte e storkalajs så ofta för då hade det inte blivit mycket gjort i Luddeskogen!!

Igår var vi i alla fall på kalajs i Askeröd
God mat, härliga människor (som jag nog pratade hål ihuvudet på) och så naturligtvis



som bara är bäst på att lira på kalajs
Ja, när jag tänker efter så var det absolut värt 72 timmars återhämtning
och som tur är....i morgon är det en helt annan dag
Tjingeling!!

2 kommentarer:

  1. Usch ja, känner igen det där.
    Och då behöver jag inte ha druckit mer än ett par glas vin...måste va åldern... :-/

    SvaraRadera
  2. Tror du det är åldern?? Usch då blir det ju bara värre och värre eller??

    SvaraRadera